Rozszerzyliśmy współpracę z firmą Capital Park – o relacje z mediami, social media, a także promocję ekspertów dla projektu ArtN.

Za obsługę biura prasowego ArtN odpowiada Lidia Piekarska-Juszczyk oraz Ada Wysocka. Wsparciem działań w mediach społecznościowych zajmuje się Izabella Rześniowiecka-Walter.

ArtN to nowatorski koncept typu mixed-use, zakładający rewitalizację zabytkowego terenu po fabryce Norblin, Bracia Buch i T. Werner, zlokalizowany w samym sercu warszawskiej Woli, pomiędzy ulicami Prostą, Łucką i Żelazną. Docelowy projekt zakłada rewitalizację 9 zabytkowych i 2 historycznych budynków oraz 44 maszyn i urządzeń z dawnej fabryki Norblina. Cały teren ArtN będzie przestrzenią publiczną, dostępną całą dobę.

ArtN obejmie 9 poziomów nadziemnych i 4 podziemne. W ramach projektu, na działce o powierzchni 2 ha powstanie ponad 64 tys. mkw. powierzchni użytkowej, w tym 40 tys. mkw. powierzchni biurowej i 24 tys. mkw. powierzchni rozrywkowo-usługowo-handlowo-kulturalnej. W jej ramach będzie działał m.in. nowoczesny teatr, kino oraz BioBazar – pierwszy i jedyny w Polsce certyfikowany targ z żywnością i produktami ekologicznymi. Zwieńczeniem projektu, bezpośrednio nawiązującym do historii miejsca, będzie Otwarte Muzeum Dawnej Fabryki Norblina, w którym znajdą się m.in. unikatowe kolekcje platerów, a także odrestaurowane zabytkowe maszyny.

Zakończenie całości prac i oddanie inwestycji do użytku jest planowane na IV kw. 2020 r.

Szczegółowe informacje na temat projektu znajdują się na stronie https://artnorblin.pl